poniedziałek, 19 marca 2012

Rozdział 5:)

Po jakiś 10 minutach zasnęłam.
*Louis*
-Stary co tam się działo wczoraj?!- Powiedziałem przeglądając poranną gazetę w której było mnóstwo zdjęć Harry'ego z Al.
Na jednym z nich szli przytuleni, na drugim szli śmiejąc sie , na trzecim jak Harry wchodzi do domu Al, na kolejnym jak całują sie na balkonie.
Najbardziej zaciekawiło mnie to ostatnie ;p
-Em.. no nic ... dobra.. na poczatku szliśmy i Al było zimno dałem jej swoja bluze i sie do nie przytuliłem żeby ja ogrzać . Nadbiegły fanki i powiedziałem do nich żeby dały nam spokój bo jestem z dziewczyną. Jak poszły sobie zauważyłem jakiegoś paparazzi , który robił nam zdjęcia.
Al zaprosiła mnie do domu i zaczeliśmy gadać i wgl. Wyszliśmy na balkon i ja stanąłem za nią . Ona się odwróciła . Byliśmy naprawde blisko. Odsunęła mnie na początku ale ja nie mogłem się powstrzymać i ją pocałowałem. Nagle jakiś nachalny paparazzi nie dawał nam spokoju tylko robił foty wiec weszliśmy do domu i zasłoniłem żaluzje. Znowu się zaczeliśmy całowac tylko namiętnie i wgl ...-powiedział speszony chłopak jak byliśmy sami.
-OOO bracie czyli masz juz za sobą ten pierwszy krok..-powiedziałem z zadowoleniem.
-Taaa.. musze ci coś powiedzieć... Alex mi się bardzo podoba . Zakochałem się w niej.. Ugh....Nie wiem co mam robić...boje się że wszystko zepsuje..
-Nie martw sie Harry . Jesteś cudownym chłopakiem i cos mi się wydaje ,ze ty tez sie jej podobasz.- powiedziałem.
Harry'emu wyraźnie sie poprawił humor. Zeszliśmy do chłopaków
Na dole obwieściłem:
-Nasz Harruś się wczoraj....- nie dokończyłem bo Harry zasłonił mi ręka usta.wyrwałem się i powiedziałałem - się całował z All!- po czym Harry sie speszył.Podałem im gazete ze zdjęciami.
-Teraz Alex będzie sie musiała przyzwyczaić.
Popatrzyłem na Harry'ego wpatrującego się  z uśmiechem w nagłówek:
HARRY STYLES MA NOWA DZIEWCZYNĘ! PIERWSZA RANDKA A ONI JUŻ SIE CAŁOWALI!
Poczułem , że mój "młodszy braciszek" dorasta i zrobiło mi się miło. Jak patrzyłem w gazete na ich zdjęcia to czułem że Harry jest szczęśliwy i ze dobrze wybrał.

Nagle usłyszeliśmy dźwięk SMS-a .
-To od Alex -powiedział rozpromieniony Hazza.
-No czytaj!- nakazałem
*TREŚĆ SMS-A*
Hej Harry<3 Widziałeś może już dzisiejsza gazetę? !:)
Harry szybko odpisał:
Takk.. heh fajnie tu wyszlismy ;p
*ODPOWIEDŹ*
Nom słodko <3 AAA i włącz Tv  na (tu podała program)
Harry:
A co tam jest?:)
Alex:
Nie co ale kto! my ;p haha szybko sie wieści roznoszą haha.:)Musze juże lecieć papa<3


 Byłem z niego zadowolony. Bardzo się cieszył . Bardzo tez kochał Alex i naprawde nie chciał jej stracić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz